Умови Прокату

Замовлення товару та доставка

Замовлення товару можна здійснити наступними способами: через КОШИК, через email службу (де ви залишаєте перелік товарів, що Вам сподобалися, після чого ми зв’яжемось з Вами для уточнення замовлення), або по телефону, який вказаний в графі КОНТАКТИ. Замовлення приймаються без вихідних з 9:00 до 22:00. Якщо Ви здійснюєте замовлення через поштову форму, будь-ласка вкажіть зручний для Вас час для зв’язку з Вами.

 

Після узгодження замовлення та часу доставки/самовивозу товару, необхідно заключити договір та акт прийому-передачі майна, подібні договори складаються лише з наявністю Вашого паспорту та бланків договору. У договорі вказуються дані про вартість прокату певного товару, його вартість при відшкодуванні та авансовий платіж.
 
Авансовий платіж включає в себе заставу та ціну прокату першого місяця. Усі платежі за перший та наступні місяці здійснюються з авансового платежу. Якщо суми аваносового платежу недостатньо для продовження прокату, внести наступну суму можна: за допомогою послуг банків Приват Банк, Райфайзен Банк або Ощадбанк на карту відповідного банку або готівкою при зустрічі. При оплаті через банк збережіть чек та уточніть наявність надходжень у представника нашої компанії для фіксації Вашого платежу в договорі. Максимальний час для здійснення платежу 5 днів.
 
Період користування ви обираєте на власний розсуд. Допустимі інтервали для оплати такі: оплата на місяць або більше, на тиждень, на два тижні та подобова. З другого місяця оплата автоматично переходить у подобовий розрахунок проте, нам необхідно заздалегідь повідомити про приблизний період користування задля комфорту наших клієнтів, адже бронь на той чи інший товар здійснюється в порядку черги. 
 
Отримання товару
Отримати товар можна наступними способами: самовивіз, кур’єрська доставка таксі або іншої компанії(за рахунок клієнта).
 
При отриманні товар перевіряється безпосередньо у присутності клієнта, надалі ми проінформуємо про те, як належно користуватися товаром. 
Шановний клієнт! Усі товари проходять попердню обробку стерилізуючим розчином або парою, а також УФ-променями. Тому безпеку та чистоту для Ваших “беззубиків” ми гарантуємо! Детальніше ви можете дізнатись у розділі ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ КЛІЄНТІВ.
Умови  користування та повернення  товару
При користуванні такими видами товару як: заколисуючі центри, люльки,манежі, ліжечка, шезлонги, візочки, стрибунці, ходунки, розвиваючі килимки, пеленатори, розвиваючі центри – забороняється годувати дітей. При користуванні технікою необхідно виконувати усі правила з користування та догляду згідно інструкцій, що додаватимуться з майном. Товар приймається у чистому та справному стані, а також без зовнішніх пошкоджень. У випадку забруднень на наймача накладається штраф у розмірі 30% від вартості місячної оренди. У випадку поламки товару штраф накладається при оцінці несправностей. Ремонт за власної ініціативи заборонений, при вказаному випадку необхідно звернутись до наймодавця.
 
Щоб повернути товар та зупинити винайм, вам необхідно зателефонувати або залишити заявку про зворотній дзвінок. По телефону Ви оберете зручний для вас час, спосіб та місце для повернення.
Бронювання товарів
Для бронювання обраного Вами товару Вам необхідно зв’язатись з нами, а також внести передоплату у розмірі 50% від вартості оренди на місяць, при отриманні товару кошти зарахуються до платежу, таким чином бронювання вийде безкоштовним. Кошти не повертаються при відмові від бронювання. Якщо оплата броні не здійснена, товар буде виданий зі складу в порядку черги. Приблизний термін наявності обраного вами товару ми уточнюємо у попередніх клієнтів.
 
 
Ми старанно виконаємо усі ваші прохання та приймемо до уваги усі ваші побажання.
 
З повагою  – Беззубики!

Замовити

Замовити